Måndag , 23 maj 2011.

Idag har typ ingenting hänt.Det är "den här veckan i månaden" igen för mig..vilket betyder att jag blir väldigt trött och har sovit väldigt mycket idag.

Nyss pratade jag med Danni och vi bestämde "dejt" imorgon inne i stan med fika.Hoppas att det är lika bra väder imorgon som det är idag då ^-^ Men innan våran dejt ska jag till läkaren och knyta ihop mitt gruppsamtal som jag hade i höstas.Kommer säkert gå fin fint!

I veckan hoppas jag också på att hinna åka till Gnesta , gå på bio , åka till Väsby och få se provresultaten i matte nationella.
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har lärt igenom varenda frisörinlägg hos dig och jag älskar varje! Min stora dröm är att bli frisör, men hamnade på lärarutbildningen istället :P

2011-05-23 @ 21:40:16 URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback