Måndag , 9 Maj 2011.

Fin fint väder har det varit idag :) Så efter skolan passade jag på att sola , låg i solen i 40 minuter men fick inte så mycket färg idag , låg vid en dum tid då solen inte tar lika mycket antar jag.

Imorgon är det en kort skoldag och efter skolan ska jag direkt hem och sola.På kvällen kanske jag åker till Väsby och umgås med pojkarna en stund :)

Det är för övrigt myckte stress i skolan , jag vill hinna med så mycket på så lite tid.Papper ska lämnas in , uppgifter som ska göras klart , nationella i matte kommer snart också.Men jag antar att jag får ta vara på tiden så gott jag kan :)
Kommentarer
Postat av: 17 år och gravid med trillingar

Sv: Tack så mycket för lyckoönskningen. Både jag och Edwin uppskattar det. Fina kommentarer är aldrig fel.



Vad roligt. Då har vi någonting gemensamt eftersom jag också är trilling. Tror nog att det var därför jag själv ska få trillingar. Det går ju i arv. Tänk om du också får trillingar? :) Jag är trilling med två systrar. Mamma klämnde ut mig nummer två! :)

2011-05-09 @ 22:45:53 URL: http://mammaalva.blogspot.com
Postat av: 17 år och gravid med trillingar

Sv: Gud nej, vi är inte lika alls. Dock ser man att vi är syskon, men inte trillingar. De som känner mig säger att vi är äckligt lika, men inte dem andra.

2011-05-09 @ 23:03:19 URL: http://mammaalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback