Onsdag , 11 Maj 2011.

Ingen lärorik dag i skolan idag direkt. På den lektionen då vi har frisörämnen "klipp" fick vi istället svara på frågor om Gesäll och Mästarprovet.Vi har gått egenom Gesäll och Mästarprov förut så det var inte så svårt :) När vi svarat klart på frågorna fick vi gå hem men jag , Danni ( min diet homie ) och Jonna satt kvar i skolan drygt en timma för att vänta på att matsalen skulle öppna och äta lunch.

Jag var hemma vid elva och då solade jag igen.Det blev en timmes solning denna gång :) Ska försöka bygga upp min bränna stegvis.Imorgon längtar jag som fan ! Då ska FR10A , B , IV åka till skansen tillsammans :) Jag kommer att ta med mig digitalkameran och se om jag får tillfälle att fota lite :)

Bild på mig då jag hade lite längre hår :) Vet att jag har visat denhär bilden förr :D

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Sååååååå söt :D

2011-05-12 @ 11:28:06 URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback