Onsdag , 18 Maj 2011.

Det var typ provdag idag kan man säga.På morgonen var det Matte nationella som gällde och det kändes som att det faktiskt gick okej.Men jag ska inte ta ut något i förskott..Efter det hade vi klippbeskrivningsprov och det gick galet bra !:)

Jag slutade vid halv elva och hela eftermiddagen har spenderats med Danni igen ^-^ Vi åt lunch , shoppade ( jag fick bara med mig svarta snoddar , guldiga hårspännen och en svart dipliner så det är inte mycket till att visa i bloggen ) och sen solade vi solarium där det hände västa pinsamma saken..Asså jag trode att jag satte i pengar i nummer 3 ( vanligt solarium där man ligger ner ) och gick in i rummet men sen två minuter efter ville den inte starta och precis då kom jag på att jag hade lagt i pengar i 1:an som var ett stå solarium så ja ba "Fuuuck" typ sprang ut med bara string och alla mina kläder till rummet bakom.Som tur var såg inte jobbarkillarna mig springa runt där haha , skulle varit ännu mer pinsamt :p

Nu har jag precis ätit middag :) Tonfisk och ruccola , supergott och bra dietmat ! Snart ska jag fixa med lite skolarbete och efter det måste jag duscha av mig all lukt från solariumet..Imorgon är det en lång klippdag som gäller :D Då tar jag med mig digitalkameran :) Har blivit lite torrt med frisörbilder på senaste tiden.

Kaffe till Danni och Chailatte till mig , omnom!

Kommentarer
Postat av: Cili

sv: Gör det, albumet är verkligen sjukt bra :)

Jag tänkte det också, där nuddar man ju liksom inte något! Haha, hoppas verkligen inte jag blir sjuk för det är jag trött på nu ;)

Hoppas vi ses snart, puss på dig!

2011-05-18 @ 22:05:42 URL: http://prill.blogg.se/
Postat av: Rebecca!

sv; tack snälla :)

2011-05-18 @ 22:07:30 URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: annsoh

vad händer i helgen sötnos! :) Va söt du är! kram

2011-05-19 @ 10:59:43 URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback