Söndag,1 Maj 2011.

Söndag , jag är lagom trött kan jag säga.I Fredags var det fest ute i stan med pojkarna :) Det var en jätterolig kväll och det känndes bra att sitta ute och dricka lagom mycket.Börjar kännas att sommaren är här.

I Lördags , då det var valborg gick jag på hemmafest hos Micke med pojkarna och en annan tjej. Det blev förkrök hos Micke och sen gick alla förutom jag till brasan.Jag gick istället och mötte Viktor och Robin :) Jag kände inte för att gå ut eftersom att det var sjukt kallt..Jag satt hemma hos Robin ett tag med honom och Viktor, tittade på film och pratade och sen fick jag tillbaka till festen.Det var två awesome kvällar i alla fall ! :)

Dock har jag funderat lite , jag vill inte och känner verkligen inte för att dricka så pass mycket alkohol som jag gör.Asså att dricka varje helg ( och ibland till och med mer dagar än bara helger ) .Jag dricker mig kanske inte full varenda helg och så men det tycks alltid bli lite för mycket.Jag vill kunna satsa 110% på skolan nu innan sommarlovet börjar om några veckor.Jag har aldrig typ skitit i skolan , verkligen inte. Men jag vill bara vara lite mer "anständig" av mig om man säger så :)

Jag längtrar också tills min beställning från H&M ska komma hit ! Vill ha mina fina tröjor och tubtoppar ! :D
Kommentarer
Postat av: johanna

hej, allt är bra med mig. :)

allt bra med dig ? :D

jag gillar din blogg! :D

2011-05-02 @ 06:51:16 URL: http://johannaekstrand.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv; Tack ska du ha :D

2011-05-02 @ 11:10:00 URL: http://ionas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback