Tisdag , 3 Maj 2011.

En timmes mattelektion med prov. Det gick väl sådär om jag ska vara ärlig.Hann inte klart hela så snäll som matteläraren är får vi som inte hann klart provet fortsätta med ett liknade nästa Måndag.Wish me luck liksom !

Snöade gjorde det idag också..snö i Maj ? Helt sjukt..Det är nu solen ska vara framme dygnet runt typ.Jag skulle solat idag på solarium men det uppstod krångel och sen blev det dåligt väder så jag hade verkligen ingen lust att gå ut i regnet.Jag har stannat hemma hela dagen sen klockan halv tolv ungefär , tittat på nya simpson avsnitt och nu ska jag plugga :) Dock har jag tappart bort min mapp med papper och allt som behövs , så vi får se om det ens blir något plugg idag..Detta tycks inte vara min bästa dag.Men jag hoppas på förändring imorgon för då har vi klipp och det ser jag fram emot :D

Kommentarer
Postat av: Linaa

Fin blogg och snygga firyrer i din header! Hoppas du haft en bra dag! :)

2011-05-04 @ 12:21:29 URL: http://fuckingdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback