Torsdag , 26 maj 2011.

Dagen började med nationellt prov i matte för mig , vilket betyde att jag missade min sovmorgon men men..Provet gick väl sådär.Matte är inte min starka sida direkt.Sedan hade vi utvecklingsamtal idag på frisörlektionen vilket gick bra :) Förutom att jag inte alls gillar min mentor ( jag är inte den ända som ogillar honom..).Han gav oss uppgifter som vi skulle göra om och dom ska vara klara på måndag typ..smart kille att ge oss läxor som vi kunde fått för länge sedan typ en vecka innan vi slutar..

Bjuder på en bild tagen på mig idag med webben :)

Kommentarer
Postat av: m3lind4

fin blogg :) btw söt du är

2011-05-27 @ 13:02:43 URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback