v.40 - Helg med vernissage , Nattklubb mm.


Det har hänt så mycket i helgen !! Jag har b.la varit med Robert i en hel vecka i rad nu :) Jag har varit på Vernissage i Lördags.På Lördagen var jag också på klubb Aveny i stan :) Lite dyrt , 60 kr för en öl men det får man väl stå ut med när stället ändå var bra ! :) Den kvällen var jag ute med Robert och hans kompisar !

På Söndagen satte jag mig och pluggade som en idiot ! Det behövdes då vi hade prov idag på Buddismen och Hinduismen.Jag skrev 3 hela A4 papper och det kändes som att provet gick galant ! :) Nu hoppas jag bara på ett högt betyg ! I Fredags fick jag veta var jag låg till med mina betyg också and I'm happy this far ;)

Det är väl det som hänt i helgen :)
Snart ska jag berätta mer om min Måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback