En Fredag hemma..

 
 
 
 
Jag har varit sjuk i princip hela veckan ! För någon dag sen blev det ett akutbesök till doktorn så nu proppar jag i mig medicin som ska få mig att må bättre ! Känner ingen större skillnad än men det blir väl bättre snart hoppas jag :) 
 
Jag har gått runt i ex pojkvännens tröja mestadels av dagen och bara tagit det lugnt ! Det finns inte så mycket annat jag orkar eller kan göra just nu. Även om man skulle velat. Imorgon måste jag hasa mig till mammas och pappas jobb för att vara extra hjälp där :) Det kommer säkert att bli kul men oj så jobbigt ! 
Kommentarer
Postat av: Terese

Wow du är lite lik demi lovato!! :o Så fin du är!

2013-04-12 @ 20:28:30 URL: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback