Insta inlägg :)

#lockigt #hår #jag #och #Sofia #blonde #blue #hair 
 
#selfie #uggs #white #curls #no make-up
 
#me #no make-up
 
#healty #hair #products #blondeschampoo #blondeconditioner #Marianila #tangleteezer #Palett #frizzcontroloilspray #hairspray #pink #justbought #newin
 
 
Blev lite instagram inspirerat inlägg ;) Haschtaggs här o var haha :) De 3 första bilderna är från Skönhetsgrottan där min fina vän Sofia jobbar. Jag gjorde lockar på oss båda i håret och det blev riktigt snyggt! På Salongen fick Sofia klippa mig o jag köpte även med mig hårprodukter hem, bla:
 
♥ Colour protect shampoo o balsam, travelsize
♥ Blonde schampoo o balsam 
♥ Hårspray, strong finish
♥ Frizz control oil spray
 ALLT från Marianila :)
 
Och så även en Tangleteezer i rosa :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback