AK

 
Robert och jag besökte Akademikliniken idag för konsultation om näsplastik. Jag fick träffa en oerhört duktig och trevlig kirurg/läkare på mottagningen! ( Dr. Paolo Montemurro ) Dock gick besöket inte som jag ville då kirurgen inte kan hjälpa mig med mitt besvär..Besväret är ju att jag har en aningen osymetrisk näsa..mest enligt mig själv då..men det syns faktiskt om man tittar noga..Lite besviken blev jag att deras klinik inte kan hjälpa mig när man lagt ut 750 kr på besöket. Men tacksam för trevlig stämning och personal!
 
Nu får jag se hur jag går vidare med detta. Jag funderar att söka upp andra kliniker i framtiden och se vad som kan göras. Kirurgen här på Akademikliniken tyckte att jag inte skulle fokusera på det "lilla" problemet utan att försöka acceptera det och vara nöjd med det jag istället gillar med mig själv :) Lät vettigt !
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback