Lunch i stan

 
Sofia och Jag var inne på Björn Axén för att köpa en färgbomb till mig då jag vill bli lite mörkare blond :) Det fick bli en 812:a. Dock blev färgresultatet inte alls bra då jag tror att jag har för ljust hår/få pigment för att färgen ska bli rättvis o fick istället en blå pärlton som nu lämnat spår efter sig i längdena..Tur att man ska till frisören I veckan och fixa både det o den hemska utväxten! :)
 
 
Till Lunch blev det Thai på favorit stället i stan! Så jäkla god thai och sushi :) 
 
Jag njuter av sommaren än så länge, just nu har jag varit flera dagar med Robert :) men jag åker nog hem igen på Onsdagen då det antagligen blir besök hos frisören ( kompisen Sofia ) på Torsdag. Då ska vi fixa varandras hår så det ser jag fram emot! Helgen ser lite suddig ut än så länge men en utgång är planerad! 
Kommentarer
Postat av: Terese

Åh vad gott med thai! Och vad synd det med håret :/

2013-07-16 @ 14:53:07 URL: http://teresehh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback