Inoa 10N

 
Det blev en övernattning hos närmaste vännen Fanny igår ! :) Vi stannade uppe till 03 på natten även om båda hade jobb/skola. Kanske inte det smartaste draget men vad ska man göra när man druckit energidricka..Det var i varje fall en kul natt med massvis av prat och skratt !
 
Idag var jag i skolan, efter skolan åkte jag till Rådmansgatan för att Sofia skulle ljusarefärga min utväxt på 2 cm :) Vi fick inprovisera lite då alla färger inte fanns till hands.. Det blev en 10N på utväxten och resultatet blev kanon !
 
Imorgon är jag ledig från skolan men ska dit för att lämna in lite uppgifter :) Och på Onsdag så ska jag ev. lägga i en mörkare toning i mitt ljusblonda hår ! Det sker på Sofias praktik :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback