Halloween på Zipper :)

 
Halloweenhelgen, eller rättare sagt Lördagen spenderades på gayklubben Zipper tillsammans med pojkvännen o ett stort gäng kompisar :) För mig blev de en lugn natt utan alkohol, men jag hade de minst lika kul som alla andra! På scenen uppträdde lagom vältränade killar! Det blev ett stort ståhej bland oss tjejer haha :) Men de kallar jag underhållning på hög nivå!
 
Vid halv två åkte jag o Anton hem till honom o myste en sista kväll innan begav sig av till Holland morgonen efter. Självklart var jag med o droppade av honom vid Arlanda på morgonen :) Nu är de hela 6 veckor kvar innan han kommer tillbaka. Så det blir lagom till jul! Saknar honom redan 
 
Hoppas alla ni läsare haft en minnesvärd Halloween! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback