Helgens bravader :)

Selfie från helgen :)
 
En mycket nära vän till mig fyllde år i helgen, självklart firades det stort på hans jobb - Club Toxic :) I dj båset stod Aviciis bror som man pratade med, Trevlig kille! Killarna körde beer pong o de slutade med en vunnen match o två förlorade matcher ;) 
 
För mig o Sofia blev de en lugn kväll med lagom mycket nöje! Vi stannade till stängning på Club Toxic och drog sedan till Zipper där man fick gratis inträde + garderob. Det är bra att känna vakter ibland! Natten avslutades på zipper o man hade endast gjort av med 85-95 spänn på hela kvällen, ink. nattmat på donken. Det kallar jag bra jobbat. 
 
Vid 04.30 åkte jag o Sofia hem till mig. Vi började kolla på When the lights go out, men jag upptäckte sedan att filmen verkade totakt B..så jag vände ryggen till o sov istället haha :) 
 
Idag är jag trött, det blev en rejäl sovmorgon! Hoppas att man blir piggare under dagen.. Om någon timme ska man förhoppningsvis möta Sofia o träna på gymmet. Sen blir de att lämna in cv lite överallt o söka jobb! :)
 
Kommentarer
Postat av: rebecca!

Låter som en lyckad helg :) Skönt att slippa betala på krogen :)

Svar:
Emelie Löf

2013-11-11 @ 15:51:06 URL: http://ladymuffin.blogg.se
Postat av: rebecca!

Sv, härligt! :) Tack du! :D

2013-11-12 @ 14:17:17 URL: http://ladymuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback