Kortsiktiga o långsiktiga mål :)

 
Dagens möte handlade om kortsiktiga o långsiktiga mål, vi pratade i grupp o bestämde oss får några av våra mål som sedan skrevs upp på tavlan. Jag känner mig motiverad! 
 
20st cv:n skrevs ut igår o de flesta blev inlämnade idag i alla möjliga butiker :) Imorgon blir de att åka in till Medborgarplatsen för att söka lite där med, o nästa steg är t-centralen o kanske långre ut vid pendeltågsstationerna. Nu får vi hålla tummarna :)
 
Helgen är uppbokad med vänner. På Lördag blir det en liten fest hos Leif m.fl. Jag har köpt ett gott vitt vin som jag och en kompis ska dela på :) Det är den lilla alkohol jag ska dricka under kvällstimmarna, annars blir de att dricka läsk eller energidricka, det är också gott! O utan alkohol :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: erika

Hejsan!världens dummaste fråga.... men jag är på jakt efter en likadan poncho som jag hade för några år sen som gick sönder så jag blev tvungen å slänga min.. sen nu så kommer jag ihåg hur mycket jag använde mig gamla å vill ha en lika dan.. så googlade jag på den å såg att du hade gjort ett inlägg 2012 om samma poncho....... har du kvar den? Använder du den? Vill du sälja din?

2013-11-22 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback