Måndag, 4 November 2013 :)

 
 
♥ Pojkvännens tröja används mycket nu när han är bortrest..!
 
Det är Måndag och höstlovet är slut! Nu börjar en ny vecka med KBT och nya hemuppgifter ska ges till gruppen :) Undrar va de blir denhär gången. Jag har varit lite productiv idag och skrivit CV samt personligt brev. Så i veckan blir de att söka alla möjliga jobb. Helst vill jag jobba på någon klädeskedja, men tar de jag får i princip :) 
 
Har gått runt i pojkvännens mjukisbyxor, t-shirt samt tjocktröja hela dagen. Jag hoppas att han och jag hörs på Skype eller Viber innan vi somnar :) Ikväll blir det nog att kolla film med, jag är sugen på att se The human centiped 2 eller When the lights go out, båda är skräck/thriller. I helgen såg Anton o jag The Conjuring - a true story och den var en av de bättre skräckisarna både han och jag sett! Men inget slår nog Evil dead ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback