Vardaglig outfit!

 
♥ Topp från Lindex, 199 kr
♥ Tjockare leggings från H&M, 199 kr
 
Torsdag..o de är Halloween! Men idag kommer det inte bli något firande, det kommer på Lördagen :) Vi får se om man klär ut sig eller inte.. Jag sitter o väntar på att Anton ska komma hit efter jobbet så vi kan börja laga middag tillsammans! Senare ikväll blir de antagligen film o att stanna uppe sent då både han o jag är lediga imorgon :)
 
Har förövrigt varit en spännande Torsdagsmorgon med KBT-gruppterapi som pågick i ungefär tre timmar, jag var lagom trött efter all information som man skulle ta till sig! Men lärorikt är det nog med all sannolikhet :) Det är inte första gången man använder KBT metoden o än så länge har jag haft all nytta av just denna metod. Så vi hoppas på att de än en gång hjälper mig på rätt spår :) Har positiva känslor!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback