Blommigt linne :)

 
För någon dag sedan hade jag på mig mitt nya linne från Gina, 64 kr på Rean. Jag äger tyvärr inte många linnen o de känns onödigt att köpa linnen nu när hösten närmar sig. Får väl ta det till nästa sommar :) Linnen är verkligen något jag behöver och det är så skönt att ha vid varmare dagar!
 
Lagom slitna jeans från H&M:s rea hängde också med hem, samt örhängen från Six :) 
 
Helgen bestod av kräftskiva hos Philip som bodde åt helvete ärligt talat ;) Först pendel i ca 60 minuter och sedan buss de sista 10 minutrerna..Men det var värt resan för oj vad kul alla hadde! :)
 
Denna helg ska jag nog ut o fira en kompis kompis som precis fyllde 18, blir att fira en liten pojkspoling med andra ord ;) 
 
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul att hitta något fint på rean! (: Ibland hittar man verkligen superfynd där! Linnet var ju jättesnyggt! Passade fint på dig!

2013-10-18 @ 17:08:17 URL: http://ladymuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback