Mycket på G !

Min syster har precis flyttat hemifrån med pojkvännen, vi var på Chilli för ett tag sedan för att kolla på soffan dom ville köpa. Fin var den även om den var stor o halvt klumpig enligt mig. Igår fick jag se deras nya lägenhet, stor o luftig, hoppas dom kommer trivas där :)
 
Jag har i alla fall fått tagit systerns gamla rum som jag stormtrivs i! Det nya rummet är otroligt mycket större än mitt gamla vilket resulterar i att jag har mer yta att röra mig på och att jag faktiskt kan ta in fler kompisar, härligt! Jag kommer antagligen lägga ut bilder idag på hur rummet ser ut :)
 
Förutom att jag ordnat rummet så var jag även i skolan igår och det känns som att vi börjar närma oss någon slags lösing där med, jag vet i princip vilka kurser jag kommer gå :) Nu ska bara csn papprerna in också. Det kommer bli en hel del praktik men det behövs för min del och kommer bara att bli kul! Målet är att jag ska praktisera med båda naglar och på frisör salong :) Så nu blir det ut på jakt efter salonger!
 
Igår fyllde jag också 21! Dagen började ju med att jag skulle till skola och fixa mina kurser. Det gulliga var att Anton skrev till mig att jag skulle komma till bageriet innan mötet, när jag väl kom dit fick jag frukost av honom, så otrolig gullig gest av honom :) Resten av för och eftermiddagen spenderades med Anton inne i stan. På Kvällen kom Fanny med snacks o annat gott och gjorde mig sällskap på terassen resten av kvällen :) Blev nöjd med min födelsedag. Många gratulationer på facebook som behövs svaras på nu bara..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback